Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
П. Сингаївський
Розвиток творчих здібностей особистості – це одвічний гуманістичний принцип. Ще стародавні греки вважали, що самостійна, а отже, і творча особистість, здатна самовіддано служити своєму народу і державі. Обдаровані діти складають резерв інтелектуального піднесення будь- якої нації. На сьогодні в Україні проблема обдарованості, творчості, інтелекту виходить на передній план у державній політиці.
Адміністрація, педагогічний колектив Шосткинської спеціалізованої школи І- ІІІ ступенів №1 чудово розуміють, що підтримка та розвиток індивідуальності дитини, збереження та зростання її здібностей- надзвичайно важливе завдання сучасної освіти. З цією метою була створена і вже декілька років поспіль працює літня школа обдарованих та здібних дітей (відповідальна за роботу школи обдарованих вчитель зарубіжної літератури Марченко С.В. під керівництвом заступника директора Касабуцької Г.В.).
У 2019- 2020 н. р. педагоги працювали зі здобувачами освіти з 09 по 19 червня, провели 9-10 занять. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, заняття, в основному, проходили дистанційно. Вчителі використовували сучасні освітні технології та засоби дистанційного навчання: електронну пошту, форум, чат, відеоконференції, блоги тощо, а також упроваджували інтерактивні методи навчання (проблемно- дослідницький, проєктний, модульний), що розвивали у здобувачів освіти творче й дослідницьке мислення.
Школа обдарованих працювала за напрямками: українська мова і література, російська мова і література, англійська мова, математика, історія, географія, біологія, фізика, хімія, інформатика.
Творчу особистість може навчити й виховати тільки творча особистість. Творчими, цілеспрямованими, закоханими у свою справу є педагоги, що працювали з дітьми у літній школі обдарованих: Богданова В. О., Андрущенко
І. А.,Камка А. В., Приткова Н. М., Вареник О. П., Дмитренко Ю. М., Марченко С. В., Марченко Н. М., Леперт О. А.,Романченко О. М., Петрунькіна Ю. О., Кузьменко Т. В., Міщенко Я. Я., Брага Н. О., Кочубей С. Г., Галібаренко Л. А., Залозна С. А., Костяна Н. В., Шульга Н. М., Пилипенко Н. М., Голуб С. В., Крутова- Оникієнко О. О., Мечик М. Ю., Бацура М. А.,Зінь В. В., Слуцька І. А. Плісак Н. О. Педагоги сприяли максимальній самореалізації кожної особистості. Цікаві нестандартні та творчі завдання, завдання підвищеної складності олімпіадного рівня, творча співпраця вчителя та учня, робота над проєктами- ось неповний перелік діяльності учнів та вчителів. Цілеспрямована наполеглива робота з обдарованими- запорука успішного виступу дітей у наступному навчальному році в олімпіадах та різноманітних конкурсах.
А педагоги школи мали змогу підвищити свій професійний рівень і, за висловом М Сингаївського, “досягти нової висоти”.